Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

08.23. hétfő

2010.08.23. 08:38 - miluanyu

Bocsánat a késlekedésért, de ennek két oka van: az egyik az, hogy nem nagyon van időm Pindi mellett, a másik pedig az, hogy azt hittem, nem is olvassa senki... De tegnap megtudtam, hogy lenne, aki szívesen nyomon követné a velünk történt dolgokat, úgyhogy legyen itt Neki ez a legfrissebb kép, körülbelül 10 perce készítettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként felgyógyult a Pici a betegségéből, minden rendben van vele, két napja pedig már rosszalkodik is. Igazából azt hittük, hogy még ráérünk edzeni a nevelési elveinkre, majd eldöntjük, hogy is kellene ezt jól csinálni. De kész, vége, lejárt az idő. Kezdődik a nevelés.

Ranschburg Jenő bácsi meg is mondta a könyvében, hogy az első hat hónapban felesleges is keménykedni, mert még nincs értelme. A féléves kor betöltése után viszont kötelező... És ez a picike mindent (szerencsére) könyv szerint csinál. Úgy tűnik, ezt is.

Rájött ugyanis, hogy ha jó rendesen behintáztatja magát a hordozóban, akkor az egyrészt tök jó, mert hintázhat, másrészt királyság, mert még jó hangos hangot is ad ki. Ezért két napja ezt gyakorolja széles vigyorral az arcán, mintha azt mondaná: nézd, anya, milyen király vagyok, hogy így hintázok...!

Csak még a harmadik dolgot nem tudja, hogy vagy kiesik belőle, vagy - ha leteszem a földre - akkor rá fog borulni az egész. És az fájni fog...

Tegnap már rá kellett kiabálnom, hogy figyeljen, akkor meg is torpant egy pillanatra, gondolván, hogy "ez a hangsúly valami új", majd vigyorgott ugyanúgy tovább, gondolván, hogy "tök jó ez az új hangsúly, tetszik, csináld még, anya..." :(

Hűha, nem lesz egyszerű.

Hetedikén hét hónapos lesz ez a gyöngy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr872240393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miluanyu 2010.08.26. 15:56:21

Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:)
süti beállítások módosítása