Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

07.29. csütörtök

2010.07.29. 06:29 - miluanyu

Ma van anyukám születés-névnapja, mivel Márta napon született a kis Márta:) Boldog szüli-névnapot!

Most megint megkönyörültünk apán, ő még az igazak álmát alussza a másik szobában hétig, mi pedig már fent vagyunk. A mai éjszaka nem volt olyan durva, mint az előzőek. Most is felkelt a tündérem éjfélkor, hogy egyen, de sajnos nem volt mit... Ugyanis elfelejtettük betenni a tápot a hűtőbe:( Nem volt egyszerű elmagyarázni neki, hogy sajna negyed órát várnia kell így éjféltájt farkaséhesen, mert fel kell forralni a vizet, annak le kell hűlnie, majd össze kell keverni a porral, és már készen is lesz... De valahogy kibírta. Aztán - persze már a mi ágyunkban - aludt négyig, amikor is megkapta a következő adag vacsit, majd hatkor végleg felkelt.

Tegnap egyébként voltunk a fül-orr-gégészeten, mert úgy láttuk, hogy néha kapkod a füléhez. Jól megijedtünk, úgyhogy gyorsan kértem időpontot az SZTK-ban. Természetesen több mint egy hetet kellett volna várni..., röhej az egész. Addig simán meghalhatsz, ha tényleg nagy a baj. Úgyhogy anyósommal bevittük tegnap, beszéltem az asszisztens nővel, és - mivel rendes volt - fél óra múlva bemehettünk soron kívül. Azt hiszem, kezdek igazi anyatigrissé változni:)

Szerencsére semmi baja nincs a fülének, de ez kellett ahhoz, hogy megnyugodjunk. Na meg Milánt sem viselte meg túlzottan, végig azon mesterkedett, hogy hogyan tudná leszedni azt a fura lyukas csillogó tükröt a doktornő fejéről...

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr592183976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása