Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

04.03. vasárnap

2011.04.03. 15:53 - miluanyu

Egy szabad óra. Milán és az apukája épp sétálnak, családot látogatnak. Ilyenkor a párom mindig fáradtan, fájós lábbal érkezik, a kisfiam pedig frissen, tele energiával: hurrá, végigszaladgálhatom az időt az alvásig...! Persze, ez mind szépen hangzik, csak éppen mi kapuk százszor infarktust a rohangálás közben, ugyanis a kisfiam csak azt "hiszi", hogy tud már egyedül szaladni... Ráadásul a szaladgálásnak is a nehezített verzióját alkalmazza, azaz a párom vagy én (vagy mindketten) ülök a szoba közepén, ő pedig körbe-körbe szaladgál mindkét kezében egy-egy autóval:), hogy még véletlenül se legyen szabad keze, amivel esetleg meg tudjon kapaszkodni, és még véletlenül se egyenes pályán kelljen haladnia, hanem folyamatosan kanyarokat kelljen bevenni... Ilyenkor szoktuk letakarni paplannal a radiátort, hogy ha rázuhan, ne törjön be a feje, ne szakadjon fel a szemöldöke...stb. Ha ezt a tevékenységet hullafáradtan folytatja, akkor a fürdetésre tele lesz sebesülésekkel. Ha elég kipihent hozzá, akkor elég ügyes.

Gondolom, ezek után nem nehéz levonni a következtetést, hogy a kisfiam egyedül jár és szalad. Sokszor kell még anya vagy apa keze, de csak azért, mert így biztosan nem tűnünk el sehová, és így mégiscsak biztonságosabban és gyorsabban haladhat.

 

És a másik hír: képzeljétek, ma este először a kiságyában aludt a törpe!!! Ez azért nagy hír, mert utoljára fél évvel ezelőtt aludt benne. Azóta köztünk alszik a nagy ágyban. Sajnos sokszor "megébred" esténként, azaz nyafizik egy kicsit addig, amíg nem adunk neki teát vagy nem kapja meg a cumit (ami rendszeresen kiesik a szájából...). Az igazság az, hogy ez így nekünk is kényelmesebb volt, hiszen csak odanyúltam a takaró alá, megkerestem a cumiját vagy a teát és már készen is voltunk. Nem kellett kikelnem az ágyból.

 

 

 

De nem régen elmentünk a számomra "világ legjobb gyermekorvosához" (akit érdekel, szívesen megadom a nevét és az elérhetőségét), mivel Pindinek volt egy kis hasmenése. Aztán tanácsot kértem a doktornőtől a nem alvással kapcsolatban is, és kölcsönadott nekem egy könyvet, amit biztosan fel fogok használni. Szülők iskolája - az alvás a címe. Beszkenneltem minden oldalát, hogy meglegyen, szóval ha valaki kéri, nagyon szívesen elküldöm...!

És a doktornővel beszéltünk arról is, hogy ki kellene próbálni, hogy hogyan alszik Milán a kiságyban. Hiszen köztünk sokszor felébred a különböző alvási ciklusok között, és meg kellene nézni, ez hogyan alakul a kiságyban. Lehet, hogy neki az lenne a jobb... Nem nagyon hittem ebben, de gondoltam, egy próbát megér. És láss csodát! Én azt hittem, bele sem tudjuk majd tenni az ágyba. Ehhez képest még elaludni is abban aludt el... Aztán meg benne volt egész éjszaka... Próbálom nem elbízni magam, tudom, hogy lehet, hogy ma este nem lesz kedve hozzá. Majd meglátjuk:)

Erre a sokszori felébredésre homeopátiás szereket is kaptunk, így rendszeresen szedjük a kis bogyókat, hátha... Nagyon bízom benne, hiszen szed a székrekedésére is, és az már kezd helyrejönni, pedig csak három nap telt el...

Vért is vett a doktornő Milántól, és abból az derült ki, hogy enyhén vérszegény, tehát reggel-este 5-5 csepp vas és c-vitamin.

És végül a bizonyíték: ezt a képet ma reggel készítettem az én KISÁGYBAN alvó gyönyörű kisfiamról:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr612796357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása