Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

2010.12.05.

2010.12.05. 08:43 - miluanyu

"10 hónaposan a baba segítség nélkül feláll, felül, ügyesen mászik." Írja Vida Ágnes a havi hírlevelében. Nos... az én gyerekem nem áll fel és nem ül fel egyedül, és életében nem mászott még. Nem is hajlandó. Kúszni igyekszik, de csak egy helyben marad...:) DE menni akar, állni akar, és ha a nap folyamán egyszer talpra állítottad, akkor azt rendesen elrontottad, mert aznap már soha többet nem akar leülni (persze lefeküdni sem), és ezután egyfolytában lépkedni, sétálni kell vele, különben megy a prüntyi...:) Ezen kívül tologatja a kis autóit, ha megkérdezzük tőle, melyik a labda, megmutatja, a másfél éveseknek való játékon simán tudja, mit kell megnyomni, hogy különböző hangot adjon ki...stb. Mi agyra gyúrunk - szoktuk mondani Norbival:)

Nem tudom, erre mit írna Vida Ágnes; a hírlevelet mindenesetre lemondtuk. Még szükségünk van az idegsejtjeinkre.

Holnap Mikulás! Milánnal elmegyünk "mikulásozni" a gimnáziumba, ahol az ott dolgozók gyermekeinek lesz egy kisebb műsor. Már elkészítettem a kis mikuláscsomagját, amit majd odaadnak a Télapónak. Így majd személyesen tőle fogja megkapni. Kíváncsi leszek, vajon megijed-e... Ha megijed, majd jól otthagyjuk az egész bulit, és kész...:)

Apukám már régóta mondogatja, hogy Milán rá hasonlít a leginkább:) Aranyos...:) Tegnap például azt mondta, hogy ugyanúgy visszakunkorodik hátul a kicsi haja, mint neki...:))

Majd megkereste magáról azt a képet, amin a leginkább látszik a hasonlóság. Ide tettem Nektek. Azért mertem a beleegyezése nélkül feltenni a blogra, mert érdekes, hogy régen nem volt divat a "fütyimutogatós" kép (amivel maximálisan egyetértek!).

Látjátok, milyen diszkréten takarásban marad minden a képen annak ellenére, hogy ez egy meztelen gyermekfotó. Ezt a divatot visszahoznám.

Szóval itt van apu 1944-ben.

Egyébként én is látok hasonlóságot, nem vitás. Még az is lehet, hogy igaza van:))

Ja, és ma 10 hónapos a mi drágánk! Boldog szülinapot kisfiam!

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr352493945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása