Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

március 23. szerda

2011.03.23. 08:11 - miluanyu

Hát folytassuk!

Hétfőn elvittem Milánt a magánorvoshoz. Nagyon kedvelem őt, a volt kollégáim lánya, és eddig ő az, akinek leginkább hiszek. Mondhatni, Benne bízom meg teljes mértékben. Megvizsgálta alaposan a kisfiamat, semmi nem maradt vissza a náthából, nagyon szép tiszta a tüdeje és a torka is. A kis lábacskáit is végigmasszírozta, miután elmeséltem Neki, hogy nem tudott lábra állni, és talált a bal ágyékánál egy kis borsónyira megduzzadt nyirokcsomót:( Valószínűleg nem emiatt nem tudott lábra állni, mert én úgy emlékszem, a másik lábát kímélte, de azért figyelnünk kell, és ha nagyobb lesz a csomó, akkor vissza kell menni, és elküld minket vérvételre.

A doktornő homeopátiával is foglalkozik, és segítséget kértünk két dologgal kapcsolatban is: egyrészt Milán rossz alvását illetően, a másik pedig az én migrénem. Ezért hétfőn vissza kell mennem, mert elkészítjük együtt Milán anamnézisét, azaz mindent lejegyzetelünk a nagyszülőkig bezárólag: szokások, betegségek...stb., hogy a megfelelő homeopátiás készítményt ki tudjuk majd választani. Milánnak és nekem is:) Hátha elmúlna ez a fránya fejfájás...

Egyébként valószínűleg rota vírusa volt a csöpetnek, mert a tünetek nagyon arra vallanak. Igaz, hogy megkapta a 36.000 ft-os oltást(!!!!!!!!), de ez legalábbis arra volt jó, hogy enyhébb volt a lefolyása, azaz nem kerültünk kiszáradással kórházba...

Ma reggel is csináltam egy "segítős" képet:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr342764118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása