Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

Mikokó - Miluka megy aludni mindjárt - Egészségedre

2011.10.31. 09:20 - miluanyu

Hogy régóta nem jelentkeztem, annak több oka van. Egyrészt elköltöztünk, és ez elég sok munkával járt, másrészt a számítógépünk nem működik. Azaz Milán így tudja, mert Bogyó és Babóca függőség alakult ki nála, amit csak úgy tudtunk megszüntetni, hogy "sajnos nem működik a számítógép". Ugyanis - annak ellenére, hogy nem sokat nézte - előfordult nem egyszer, hogy ÉJSZAKA felriadt, hogy "Nézünk, Bogyót!". És ezt egészen addig hajtogatta, míg már annyira sírt és üvöltött torkaszakadtából, hogy félrenyelt.

Na, ekkor mondtuk azt, hogy elég volt. Azóta monitoron nem nézünk mesét, és Bogyót csak ott látott eddig, úgyhogy elég könnyen el is fogadta Milán, hogy ha nem működik a gép, az egyben azt is jelenti, hogy nem tudja nézni ezt a mesét.

Most Thomas van és Roary. De persze ez is módjával. Szereti nézni ezeket, de - szerencsére - pár perc múlva megunja.

A másik nagy kedvenc Micimackó, azaz ahogy ő nevezi: Mikokó. Mindegyik figurát ismeri, egyedül Róbert Gida nevét nehéz neki kimondani, de a többiek mind megvannak:)

És - hogy még inkább büszkélkedjek - egész mondatokban beszél már egy ideje. Hihetetlen, amiket mond. Körülbelül egy hónapja (19 hónaposan!) közölte a fürdés után, hogy "Miluka megy aludni mindjárt."

És amikor tegnap tüsszentett az apja, azt mondta: "Egészségedre!":)

De sorolhatnám, hogy "A villanyok világítanak, felkapcsolták." "Anya, segíts! Nem sikerül." "A fénysorompó pirosan villog." "Ha piros a lámpa, meg kell állni." "Kisütött a napocska."

Visszatérve a költözésre, otthagytuk a régi szolgálati lakást, és elmentünk egy másik albérletbe. Itt három szoba van, van nappalink, Milunak külön szobája van, óriási a konyha és - ami a legfontosabb - van egy zárt udvar, ahol Milán tud játszani, és a földszinten vagyunk!

Nem régen újra beteg volt a drágám, begyulladt a jobb fülének a hallójárata. Ezért volt egy elég nehéz éjszakánk, amikor Milu csak úgy volt hajlandó aludni, hogy a kezemben volt, de csak akkor nem sírt, ha álltam... Ha le akartam ülni vagy feküdni, azonnal észveszejtő üvöltésben tört ki, nekem pedig megszakadt a szívem, mert hallottam a hangján, hogy fáj valamije. Szerencsére csak egy éjszaka volt ilyen rossz, Gabika doktornénihez időben elmentünk, és gyorsan meg is gyógyult a kis mikrocsöpet:)

 

Ma pedig Szentes. El kell mennem Miska bácsi sírjához, hogy végre meglátogassam.

Félek ettől az úttól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr313341799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása