Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

07.17. szombat

2010.07.17. 09:53 - miluanyu

Mindenki sürgősen DOBJA KI a bármilyen drágán is vásárolt digitális lázmérőjét, de MOST! Még Milán születése előtt megvettük a legdrágábbat a világon, ami a fül hőmérsékletéből megállapítja a lázat. Nos, ez - most, hogy a Pindi nyűglődött - folyamatosan 36,6-ot mért. Éreztük, hogy meleg a feje, mértük is állandóan, de nem volt lázas. Más a baj, biztosan a meleg...

Aztán tegnap elvittük az orvoshoz, aki megmérte a hagyományos BETILTOTT higanyos lázmérővel, és 38,7 volt a láza. Mi meg már két napja hagytuk szegényt szenvedni a lázzal, nem értettük, mi a baj, miért sír, miért nem alszik... A lázmérő miatt... Nagyon lelkifurdalásom van, hiszen igazán tudhattam volna, hogy baj van. Előjöttek rendesen a "milyen anya vagyok én, ha még ezt sem veszem észre" kérdések...

A doktornő rögtön beutalt minket mellkasi röntgenre, szerencsére ott minden rendben volt, a torka piros szegénykének. Adunk neki lázcsillapítót, Zinnat antibiotikumot és Normaflourt. És közben figyelem, ahogy alszik... Minden rezdülését lessük a párommal... Este egész végig az ágyunkban pihegett köztünk. Nagyon sajnáljuk szegénykét. Remélem, minden rendben lesz.

A lázmérőt pedig kidobjuk. A párom az ablakon akarja kihajítani, majd megpróbálom rábeszélni, hogy jó lesz a kuka is. Még a végén eltalálunk valakit...

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr272156918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása