Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

06.23. csütörtök

2011.06.23. 17:33 - miluanyu

Tegnap este elszöktem Milu mellől, és elmentem a 12.C bankettjére. Apa és fia egymás mellett szuszogtak az ágyon... Már út közben éreztem, hogy valami nem stimmel, akkor még ritka rohamokban rám tört a gyomorfájás. Este 11-kor értem haza, és már a kezeim és a lábaim is fájtak rendesen, a lázmérő pedig 38 fokot mutatott... Már megint valami vírus... Most is itthon ülök egyedül, anyukámékat megkértem, hogy vigyék el délután Milánt, mert annyira gyenge vagyok, hogy felemelni sem tudom:) Megígértem a Csöpetnek, hogy mire hazaér, meggyógyulok, hát... Fél óra múlva itt lesz, aludtam 4 órát, de semmi. A gyomrom ugyanannyira fáj, a lázcsillapítót most vettem be... Arról ne is beszéljünk, hogy ma mentünk volna a barátnőimmel és azok gyerekeivel először a strandra. Tegnap még fürdőruhát is vettem magamnak, hogy ne a százévesben égessem a gyerekemet... Mondjuk Norbi szerint ez is százévesnek néz ki, de mindegy...:)

És hát nem mentünk, gyanítom, ugyanez lesz a helyzet a holnapi szalonnasütéssel is. Hogy enni nem ehetek, az egészen biztos. A legjobban viszont az aggaszt, hogy nehogy a kisfiam is elkapja.

Milán, aki itt a képen éppen Bogyó és Babócát néz a monitoron. Ez a kedvenc helye. Ha úgy dönt, hogy mesét szeretne nézni - és szerencsére egyre többször dönt úgy - , akkor közli, hogy "mese", és már mászik is fel a helyére. Bogyó és Babóca-fanok lettünk. Először könyvben kaptunk meg két részt, aztán mi magunk vettünk még hozzá három könyvet. Minden este azokból kell mesélnem neki, ő maga választja ki, hogy melyiket:) A párommal általában szerepeket választunk magunknak, hogy izgalmasabb legyen, mert valljuk be őszintén, hogy már így a kétszázadik olvasásra néha uncsi... Általában ő Bogyó, én vagyok Babóca. Milu pedig ül köztünk az ágyon, és mosolyogva kapdossa a fejét, hogy most anya beszél, most meg apa, most megint anya...

 

Nagyon jó ötlet volt ez a meseolvasás. Már pár hónapos korától olvasok neki mesét. Persze először a füle botját sem mozdította, még csak a hang irányába sem volt hajlandó fordulni. De - szerencsére - ez nem vette el a kedvem, tartottam magam a szokáshoz, minden este megkapta a a meséjét. Aztán - amikor jöttek az első szavak - , azt vettük észre, hogy már ő maga mondja előre, hogy Babóca almát kap majd ajándékba... És mindezt persze úgy közölte, hogy épp másfele kalandozott a figyelme, vagy legalábbis azt hittük... Ma pedig simán végigüli a meséket, már nekem kell könyörögnöm a negyedik-ötödik után, hogy mára már elég lesz...:) És ez nagyon jó...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr963009235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása