Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kicsi Milán

Február 5-én megszületett Kicsi Milán , és ezzel az életem megváltozott. Anya lettem: aggódó, kétségekkel teli, fáradt, kimerült és nagyon nagyon boldog anya. Kicsi Milán anyukája. Én felelek érte, minden percéért, és én felelek azért, hogy nagyon boldog ember legyen. Ez nem könnyű feladat. Ezt a "boldog küzdelmet" örökítem meg blogomban.

Szerzők

Friss topikok

  • _Csillus_: Jobbulást Milánnak és Tanárnőnek is! :) Remélem az itteni pályán találtak pár pacit :) (2011.05.02. 13:22) 05.01. vasárnap
  • miluanyu: Bocsi. Igazából titokban reméltem is...:) (2010.08.26. 15:56) 08.23. hétfő
  • Özimami: Ha mesélni nem is, énekelj neki sokat! (2010.06.08. 19:42) 04.25. vasárnap

06.18. szombat

2011.06.18. 08:16 - miluanyu

Nagyon sokan reagáltak az előző bejegyzésemre, amikor is a kórház gyerekosztályának "fantasztikus" nővérkéiről írtam. A példám - ahogy ezt korábban gondoltam is - nem egyedülálló. Ki vagyunk szolgáltatva a nővéreknek, mert ha "beszólunk", akkor esetleg nem adnak majd éjszakára kiselejtezett szivacsot, amin alhatunk a gyerekünk kiságya mellett... Jesszusom! Hát akkor alszom a földön vagy nem alszom. A kórházban egyébként arra is rájöttem, hogy alvás nélkül egy anya rekord ideig képes fennmaradni. És ez ilyen körülmények között nagy szerencse...

De más baj is van. A lépcsőházunkban öt család egyáltalán nem fizet hónapok óta a meleg vízért és a fűtésért... Ezért a DÉGÁZ augusztus elsején jön, és elzárja mindkettőt. Nem lesz sem meleg víz, sem fűtés sehol. Sehol, mert közös a kazán. Azaz HIÁBA fizettem én rendszeresen és becsületesen havi 30.000 Ft-ot MINDEN hónapban, azaz télen-nyáron, senkit sem érdekel. Elzárják és kész, és itt maradunk a 16 hónapos kisfiunkkal meleg víz nélkül... Télen pedig fűtés nélkül... Biztos, hogy ez így igazságos?

Már régóta sejtem, - hisz nagylány vagyok már - hogy a világ egyáltalán nem igazságos. De hogy ennyire nem??? És hogy van az, hogy azok, akik nem fizetnek, nyugodtan ücsörögnek a kis lakásukban a belváros közepén. Ha én nem tudok fizetni, mert olyan anyagi helyzetbe jutottam, akkor fogom magam, eladom a lakásomat, kifizetem a tartozásomat, és elköltözök egy olyan házba, aminek tudom a költségeit fizetni. Nem???

A lakásunk nem saját, az önkormányzaté. Azaz meg kell várnunk a döntést, hogy áldoznak-e rá, és átalakítják egyedi fűtésessé vagy elköltöztetnek minket máshová. Máshová... Amikor már beruháztunk, kimeszeltünk, mindenhová új padlószőnyegeket tettünk... Mert naivan azt gondoltuk, hogy ha rendesen viselkedünk és időben fizetjük a költségeket, akkor nem kell innen elmennünk... És a költöztetést ki fogja majd kifizetni? Két éve 20.000 Ft-ba került, hogy elköltözzünk. Nyilván nekünk kell ezt is állni, holott nem tehetünk SEMMIRŐL. Fizess becsületesen, időben és ez a jutalmad...

Szégyellje magát az az öt család és szégyellje magát a világ...

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsimilan.blog.hu/api/trackback/id/tr912994310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása